Syysloman tehopäivät 2024

Rauman Taitoluistelijat järjestää syysloman tehopäivät 21.-23.10 Raumalla.
Tehopäivät on suunnattu kaikille yksinluistelijoille Tinteistä SM-Senioreihin. Harjoitusryhmiä on kolme ja jokaisen ryhmän päivään kuuluu kaksi jäätä ja yksi oheisharjoitus. Seuran omille luistelijoille tehopäiviin kuuluu seuraharjoitusten lisäski yksi extra jääharjoitus per päivä. Tehopäivien valmennuksesta vastaa seuran omat ammattitaitoiset ja koulutetut valmentajat.

Maanantai 21.10.
klo 10.00 ->

Tiistai 22.10
klo 9.45 ->

Keskiviikko 23.10
klo 9.30 ->

Tarkemmat aikataulut ja ryhmät julkaistaan ilmoittautumisen päätyttyä viikolla 42.

Kolmen tehopäivän hinta on seuran omille luistelijoille 60€ ja seuran ulkopuolisille 150€, sisältäen jääharjoitukset, oheisharjoitukset ja valmennuksen.

Ilmoittautumiset tehdään MyClubin kautta 14.10. mennessä! Ilmoittautuminen on sitova ja peruutustapauksissa veloitamme puolet maksusta. Huomioittehan myös, että luistelijalla tulee olla voimassa oleva vakuutus.